Hai Assalamualaikum :)
Doakan semoga saya,
" Nurul Syaza Binti Azizan akan mendapat 9A+ dalam SPM 2012 "
Amin <3
Enlarge first for a better audio & HQ view

January 31, 2011

Nothing But Crap .



So , aku dah pikir . Pikir yer , bukan fikir lagi dah . Heheh .

Aku akan update belog seminggu sekali .
Means , dalam masa seminggu tu, ape aktiviti yg aku buat , aku akan typed dlm 1 entry .
Daripada aku tk update langsung sampai berbulan-bulan , baik cenggitu jer kan kan ?
Haaaaaaa .

Aku tk tahu .. Dulu masa aku darjah 5 & time form 1, aku rajiiinnnn sangat update life aku . Tapi bukan kat belog ahhh , kat email jer - save dekat draft :P .
Sebab dulu tk mahir sangat dengan belog-2 sekalian ni , teheee .

But sekarang dah ade belog pon sama gak , still dengan tabiat yg dolu-2 .
Dah create story panjang-2 berjela , pastu stop . Sebab dah tk tahu nk buat ending dia cemana .
Dah berapa puluh story ntah aku draft-kan . Majority of it are ...... crap . LOL .

Futhermore , aku dah revealed belog aku kat public . So kena lah jaga attitude dalam penulisan . Kalau tak , mmg kau kena banned lahh .
That's whyyyyy , crap-2 yg aku tulis tuh lebih baik aku buat draft jer ;/


0 comments: