Hai Assalamualaikum :)
Doakan semoga saya,
" Nurul Syaza Binti Azizan akan mendapat 9A+ dalam SPM 2012 "
Amin <3
Enlarge first for a better audio & HQ view

February 2, 2011

29 January 2011 : HANG OUT TYME ! ^^





*candid*



Ika , Farah , Yana & Aini .





Wargh envy giler dgn pic ni T____T



Actually this is solo shoot , but Aini nak menempel gaks .
Takper , KASIKANN ~ =='



*shake* *shake* *shake*






Ikan ni ganazz , dah lah besar-2 .
Hampir-2 jer nk melompat keluar - dia nak terkam dak Farah kahkah .
Nasib baik aku jauh sikit ;P





Banyak duduk daripada berjalan , teheee .





Bapak priceless arh , kahkah !



Puas .
Penat .
Hujan .
Moody .
Semua ada arh .

See ? Dorg byk shopping drpda aku , aku just pegang pamplete tu sepanjang masa and just buy dress , YoyoCici's keychain & phonestrap T___T .
Yang lain-2 semua tu aku treat adik aku , brape puluh ntah .
Weyh ni aku nak ingatkan kau bukan nak ungkit , kau hutang aku RM40++ . TROLOLOLOL .
Hahaa tade laa , aku kan budak baik . Takper takyah bayar .

Tapi kalau kau nk bayar balik pon lagi bagus kahkah .


0 comments: