Hai Assalamualaikum :)
Doakan semoga saya,
" Nurul Syaza Binti Azizan akan mendapat 9A+ dalam SPM 2012 "
Amin <3
Enlarge first for a better audio & HQ view

September 13, 2011

Ya dan Terima Kasih.



Ya, aku tahu aku pelik.
Tak payah nak buat-buat terkejut.
Terima kasih kerana 'memuji'.

Ya, aku tahu aku kuat perasan.
Yeah, but that's the way I appreciate what I've got from Allah.
Terima kasih kerana selalu berasa loya.

Ya, aku tahu aku tak lawa bila pakai lenses.
At least aku tak suruh korang cuci lenses aku kan ?
Terima kasih kerana dengki.

Ya, aku tahu ada ramai lelaki cuba nak dekat dengan aku.
But it doesn't mean that I layan semua semua sekali.
Terima kasih kerana berburuk sangka.

Ya, aku tahu aku pemalas.
Jadi tidak perlu mengharapkan bantuan aku yang SUPER lambat.
Terima kasih kerana tak tahan dengan perangai aku.

Ya, aku tahu aku bertepuk sebelah tangan.
Tapi aku tak menyusahkan hati korang kan ?
Terima kasih kerana kau terasa lonely jugaa =')


0 comments: