Hai Assalamualaikum :)
Doakan semoga saya,
" Nurul Syaza Binti Azizan akan mendapat 9A+ dalam SPM 2012 "
Amin <3
Enlarge first for a better audio & HQ view

September 14, 2011

Be matured lahh!



Okayy this is the 3rd(?) time you're being featured on my entry. But just to clarify that ..

Aku takde apa-2 dgn kau. Kita just kwn jer kan ? About that special name, it's just for fun right ?
Plus when we're texting, we often use those words since last week~

I know you want something special in our relation, but I can't. Aku tk boleh nk buat keputusan sekarang.
Bila aku ckp apa yg 'sweet things' yg kita buat sekarang semuanya just for fun, kau terus mcm takde mood nk bercakap dengan aku. Seriously what's wrong ?
Itu dah kira bonus aku allow kau buat semua tu.
Orang lain tak dpt pun. 

Aku pun tak tahu kenapa aku bagi kau such special fanservice(?). Ohh maybe nak biasakan diri bila nnti dah jumpa Lee Joon ? (LMAO).
Kadang-2 aku rasa maluuuuuuuu giler bila aku panggil kau mcm tu. Seriously what's wrong with me ? Kenapa perlu dia yg dapat semua tu ? Takde orang lain ker hape ? Or aku ni yg terdesak sangat ? Err ==;;


Sekarang ni dah tak terkira, aku tak tahu nak pilih yang mana satu.
Aku rasa aku patut tunggu lagi. Tunggu sampai aku jumpa orang yang betul-2 deserve diri aku.
Aku sanggup tunggu.


0 comments: