Hai Assalamualaikum :)
Doakan semoga saya,
" Nurul Syaza Binti Azizan akan mendapat 9A+ dalam SPM 2012 "
Amin <3
Enlarge first for a better audio & HQ view

September 16, 2011

Perasaan aku.



Sebahagian aku perlukan mu.
Sebahagian lagi hanya ingin berkawan.
Aku terikat antara dua.
Benarkah keputusan ku ?

Walaupun beribu yang datang,
aku hanya perlu pilih, cuma satu.
Tetapi semuanya tinggal harapan.
Aku sudah tiada perasaan.

Perasaan yang dahulunya berbunga,
kini terbiar sepi, tanpa penghuni.
Gara-gara cinta ditolak di masa lalu,
aku menolak semua cinta yang datang kini.

Aku keliru.
Jika dibiar, yang lain akan merebut.
Jika ditolak, risau ia tidak akan kembali.
Jika diterima, takut kisah lama akan berulang lagi.


+++++

It's about a girl who tied between the two decision; whether to accept him as her lover or just befriended. But her heart are still broken from past relation, makes the decision more confusion.

 Copyrights: FayMous HyangSu
Inspired: Past life

0 comments: