Hai Assalamualaikum :)
Doakan semoga saya,
" Nurul Syaza Binti Azizan akan mendapat 9A+ dalam SPM 2012 "
Amin <3
Enlarge first for a better audio & HQ view

September 25, 2011

I'm Promise.



Semalam kitew chatting dengan kawan kiteww :DD
Lama kot tak chatting dgn dia ^^ *lama ape, diri sendiri yang malas nak tegur orang =='
And we gossip-ing about this and that~ For sure lah, mmg itu kerja girls kan bila berjumpa/chatting ? Haha.

Dari situ, aku dapat tahu banyak maklumat rahsia kerajaan tentang sorang kawan lama aku ni.

*Kelik untuk pertumbuhan yang sempurna*


Okayy, nasib baik boleh kawal emosi. Kalau tak, hamek kau keluar api naga dari mulut kena kau padan muka dah hitam HAHA. Errr ==;;

Serious aku tak sangka dia macam tu! Kira backstabbers kot. *alah kau ni, org tu baru kutuk sekali =='
Tapi mmg seriezzzzzzz tak sangka dia dah berubah. Dulu aku kenal dia, lain kot. Lain berbanding sekarang. Kira dulu dia ni peramah laa & bergaul dgn sesiapa jer. Sekarang ni, usahkan orang yang lagi low dari dia; dia akan kutuk. Ini kan pulak orang yang lagi LEBIH dari dia.
What the food.

Haiyaaa girl, YES you're 'so-called' "PERFECT", but it ain't helps you to get love from everyone IF your attitude is kurang baik & tak sopan.
You're ACTUALLY gaining your haters.

Aku tak sangke aku ada hater. Haha.
Walaupun baru sekali dia kutuk aku~ Errr sila abaikan =='


++++++++


Lepas habis chatting, benda ni semua buat aku realise ... 
Yang aku pun TAK PATUT mengata pasal orang lain lagi, even kalau aku just mengata pasal hoii dia tak reti buat muka comel mcm NamJoo aku ah sila reject!
Hihi :3


NamJoo :3


Everyone, aku janji aku akan jadi Nurul Syaza Binti Azizan yang LEBIH baik in the future.
Yang TAKKAN mengata pasal orang TANPA sebab yang munasabah. Melainkan jika perlu haha LOL.


... because what you give, you will get back, guys!


0 comments: