Hai Assalamualaikum :)
Doakan semoga saya,
" Nurul Syaza Binti Azizan akan mendapat 9A+ dalam SPM 2012 "
Amin <3
Enlarge first for a better audio & HQ view

March 31, 2011

Could I break the record, again ?



Setelah seminggu lebih, akhirnya cikgu BM kitorg berjaya ... Ya, berjaya menanda kertas Ujian selaras 1 kiterwww . Ehmm, bukan aku punya kertas sorg jer, semua budak-2 skali lhaa -,- . Erk, apesal kena tunggu sampai seminggu untuk dapatkan kertas BM - kertas terakhir yang akan kitorg dapat ? Urm ntah laa . Kitorg ingatkan tahun depan baru cikgu bagi, heh .


Waktu pertama yakni waktu BM, hujan mulai turun . Jantung aku berdebar . Berdebar memikirkan , mampukah aku meraih 1 lagi A untuk melengkapkan sasaran aku memandangkan ini adalah percubaan pertama aku untuk belajar bersungguh-sungguh ? Aku terus berdoa . Tidak mengapa jika markah BM aku kali ini bukan yg paling tinggi. Sekadar A- sudah memadai.
I kept praying .



Tibalah saat yang ditunggu . Saat tanganku memegang kertas BM, mataku pantas memandang ke arah markah yang telah di catat.

31.5
Not bad .

LIKE WHAAAAAAAAT ?! 31.5?! AKU GAGAL KER ?! NO WAAYYY !! ARGHH !!


Oh well.. Sebagai manusia yang selalu cuai (macam aku), memang akan cuak gilerw gitu . Actually ihiks kena calculate ihiks ~> 31.5/45 x 100 XD
So, aku dapat .. as I requested, 70% = A-. Wa-la-ohh betul-betul genap untuk dapat extra A !


Alhamdulillah =')


0 comments: