Hai Assalamualaikum :)
Doakan semoga saya,
" Nurul Syaza Binti Azizan akan mendapat 9A+ dalam SPM 2012 "
Amin <3
Enlarge first for a better audio & HQ view

April 4, 2011

The Things That I Miss A Lot .



  • I miss my Kpop biased - Lee Joon, Junhyung, Nichkhun and all idols ! <3
  • I miss get to know that I have another crush from my guy friend(s). I miss the times when they teasing and bullying me with their happy face. And I felt that currently all of their love for me was ... gone T_T . I miss them. A lot (at this time). Hear that ?
  • I miss holidays, spending my money like craziehh at mall. And of course, I miss my previous money money money ! I'm so wealthy back then . (LOL) . Now I'm broke T__T
  • I miss the times when my Mp3 & Mp4 are working as soon as I turned the "On" button . It's just as same as, "That feelings when you will get your favorite things after 10 years of waiting" . Ohhh *heaven* <3
  • It's April now . That's mean, sudah hampir 3 bulan setengah aku duduk dlm kelas - tk dapat ketawa kuat-2 sampai keras usus aku . Bukan bermakna aku dah tk boleh gelak dah . It's just that aku hanya dapat buat "silent-laugh" tiap kali ade benda lawak gilerw kat dlm kelas . Oh kau tahu ker "silent-laugh" tu ? Ya, ketawa tanpa mengeluarkan suara . Apakah ? Alaa, gelak dolphin gitu . Kot -,-' .
  • Oh I miss my craziest day with my '09 & '10 closest friends ;/ . BRING THEM BACK YOU ASDFGHJKL ! Aku dah mcm budak pelik dlm kelas tuh . Bila buat hal sendiri, budak sebelah aku ada cakap yg aku ni syok sendiri (how dare you!) . Nak ketawa kuat-2 kang, tkde back-up plak . Biasanya ade jer peneman *coughFARAHcough* cuz kdg-2 if aku ada buat salah, sah-2 lah dk Farah mesti terlibat sekali muahahaha .
  • Bila aku bored dlm kelas(4AK2), tkde cikgu or bila dak Yasmin duduk kat tempat org lain .. sumpah aku tk tahu nk buat ape . Nak baca buku, kang ade jer yg usik, "Wahh, budak pandai baca buku arh!" . Grr . Nak sembang dgn budak lain, aku malas nk tawaf dlm kelas . Aku tk suka berganjak dari tempat duduk aku . So aku end up duduk jer kat tempat aku, tk buat apa-2 . *bayangkan* Awkward giler! DD;

Urm .
Dah .
Tu jer kot .

Nanti if ada lagi, aku buat part 2 ya intan payung ?
-,-'


0 comments: