Hai Assalamualaikum :)
Doakan semoga saya,
" Nurul Syaza Binti Azizan akan mendapat 9A+ dalam SPM 2012 "
Amin <3
Enlarge first for a better audio & HQ view

June 26, 2011

Good Girl Turns BAD.



AMARAN: Entri ini mengandungi banyak hal yg PERLU diungkit.
Kalau rasa-2 ada penyakit cepat terasa, sorry lah .. sebab aku mmg tengah cakap pasal kau pon :)







Kepada makhluk-2 yang tk paham bahasa Inggeris, ni aku dah buat status SPE-SYIAL utk kau!

Aku rasa ... aku tanak jadi too innocent.
Sebab ... orang semua mcm pijak kepala aku jer, buat aku mcm mannequin doll.
Aku rasa ... tak perlu lagi  menjadi seorang yg understanding.
 Sebab ... ia mmg MENYUSAHKAN!


Kenapa aku kena pastikan what's do's & don't setiap kali aku bercakap dengan orang ?
Kenapa diorang tk paham ape yang aku sensitive, ape yg aku benci, ape yg aku suka, ape yg aku nak ?
Kenapa setiap kali aku bercakap, diri aku akn pastikan yg aku tkkan kecilkan hati sesape. Termasuk apa yg seseorang tu sensitive, suka etc. Kenapa mesti aku ?

Kau pikir senang ker nk senyum jer lepas kau dah buat aku sakit hati ?
Kau tk perasan ker setiap perkataan yg kau cakap tu, selalunya menyakitkan hati aku ?

Kenapa TAKDE sorang pon yg paham aku ?


Kenapa korg suka gunakan aku untuk kepentingan korg sendiri ? Supaya kawan kau nnti KONONnyer akan tabik spring korg lar ? Best sangat ker perasaan tu ? Apa yg kau dapat bila korg dah dpt aku ? KONONnyer kwn kau akn belanja kau makan seminggu arh ? Apa faedah kau dapat ? Nanti bila game korg semua tu dh expire, kau tinggalkan aku kan ? Kau pikir aku ape ? Aku bukan perempuan biasa yg boleh korg permainkan.

AKU PEREMPUAN LUAR BIASA! Take that, loser.

Aku cakap mcm bagus jer kan ?

Ntah-2 ade org tgh menyumpah aku,
"Kau tkde boyfriend LANGSUNG kang baru tahu. Hahaaaa". ==

Aku tk kesah. Aku tk kesah berapa lama masa yang diambil untuk aku jumpa dengan crush aku. Sebab jodoh en kat tangan Tuhan. Cepat atau lambat, jodoh kau akan sampai jugak. Cuma perlu banyak bersabar. Kalau tkde jugak, nk buat cemane kan ? Dah mmg takdir.


Forever alone. #sigh


0 comments: