Hai Assalamualaikum :)
Doakan semoga saya,
" Nurul Syaza Binti Azizan akan mendapat 9A+ dalam SPM 2012 "
Amin <3
Enlarge first for a better audio & HQ view

August 6, 2011

The one and ONLY in my heart.


Orang tanya aku ...

Kau ni aku tengok ramai peminat, takde sorang pon ker yang berkenan di hati ? "
Weyh, *insert dude name here* tu ok lah. Kau tanak couple dengan dia ker ? "
" Weyh weyh kau kata kau minat dia, kenapa korg tak couple-2 lagi ? "
Weyh korang, jangan kacau Syaza lahh! Kang *insert pedo name here* marah leww "

... and so on *tak ingat*.


Korang .... korang boleh bezakan tak antara 'suka' dengan 'cinta' ? I bet yang pernah fall in love tu tahu lah kan .. kot. Tapi pada aku, 'suka' tu means kau just sukaaaa jer kat someone tu, tapi tak cinta. Just nak kawan jer #gituuu. And 'cinta' tu plak, well .. you know what kan ? Love can't be described but feel. So it's widely known & no need for me to describe it.

Ya, aku mengaku aku sukaaaa someone. Suka tengok muka dia, suka dengan appearance dia .. but it doesn't mean that I love him. It's just that I love seeing his face. That's all. Kalau timbul pun perasaan cinta tu, maybe aku dah terlambat kot. It can be dia dah ada gf or something and I don't love sharing my boy or quarrel with biatch.
Waste my time.

" Aku dengar kau tak pernah couple. Yekewwwww ? "

Ha'ah aku mmg pernah buat statement mcm tu. Hurmm, tipulah tak pernah kan ? Tapi tu pun sekejap jer. Paling lama aku couple ------> 2 jam. Hahahaha. So aku tanak kiralah yang tu sebagai aku 'pernah' couple.
Kita kosong balik okay intan payung ? :B <-- buat gigi Spongebob

Ntah lah weiii. Tiap kali aku nak couple kan, aku mesti terasa bersalah. Aku rasa mcm berdosa. Macam ada orang dah gelapkan dunia aku. #Hew hew hew. Kesian kepada manusia yang pernah cuba nak couple dengan aku. Sebab mostly aku yang tiba-tiba tinggalkan diorang tanpa notis ibarat air yang dipotong nak mandi tanpa pengetahuan kau.
Sorry man. Please try later. Har har har.

" Kau single. Bak kata kau, 'tak pernah couple'. Tapi aku tengok kau happy jer.Macam ada someone. "

Yes, I am.
Aku ada someone yang buatkan aku semangat ...... untuk terus single.
Har har har.


누구예요 ?
( Who's ? )


No need to hide.


*drumrolls*




*drumrolls*




*drumrolls*


Of course lah .....




Right to left: Joon & Mir )


Please play the 'Shy Boy' song here :3


ASDFGHJKL Nerdy boy is too HOT! <3


Fail wink ᄏᄏᄏ


... the one & ONLY my manly kid =') <3


( Enlarge for a better HQ view )





110211 
We are married <3
He got all the criteria of my ideal guy :3
( So please don't ask me who is my boy okay? I'm serious. )


Edit: Twitter --> @faymoushyangsu not @hyangsu


0 comments: